ایجاد و مدیریت زیر سیستم

این صفحه به مدیر سیستم دو امکان اساسی ارائه میکند.

  1. ایجاد و مدیریت زیر سیستم ها
  2. نصب ،آپدیت و ارتقاع ماژول های کاربردی بر بستر اتوماسیون اداری


زیرسیستم ها

در این قسمت شما می توانید هر تعداد زیر سیستم که نیاز دارید برای سامانه والد ایجاد نمایید.به این ترتیب میتوانید اطلاعات خود را در در هر زیر سیستم تفکیک سازی نمایید و در نهاید در سامانه والد، به صورت یکپارچه اطلاعات را مشاهده نمایید.

به عنوان مثال ممکن است شما یک شرکت با دفاتر مختلف باشید.سامانه والد می شود دفتر مرکزی ، سپس می توانید برای دفاتر استانی خود زیر مجموعه های مورد نیاز را ایجاد نمایید.

مدیریت زیر سیستم

با کلیک کردن بر روی هر زیرسیستم یک پنجره به شکل زیر برای شما باز می شود.

این پنجره از دو قسمت تشکیل شده است.

در قسمت بالای صفحه خلاصه ای از اطلاعات سامانه پشتیبانی نمایش داده می شود، و به شما وارد زیر را اطلاع میدهد.

  1. در سال جاری شما و اتوماسیون شما چه تعداد تیکت به پشیبانی ارسال کرده اید.
  2. در سال جاری چه تعداد تیکت های شما پاسخ داده نشده است.
  3. مبلغ اعتبار باقیمانده شما

لازم به توضیح است یک تیکت می تواند خطایی باشد که در سامانه ایجاد شده و سیستم به صورت اتوماتیک برای ما ارسال کرده است تا آن را رفع نماییم.


در قسمت پایین صفحه اطلاعات زیر قرار دارد

  1. نام زیرسیستم

  2. توضیحات متنی برای زیر سیستم

  3. دامنه زیر سیستم

    شما میتوانید برای زیر سیستم دامنه انحصاری ست نمایید، به این صورت کاربر با وارد شدن به دامنه وارد شده به صورت مستقیم وارد زیر سیستم می شود و نمیتواند زیر سیستم خود را تغییر دهد.

  4. ارسال پیامک

    اگر این گذینه فعال باشد، شما به زیر سیستم اجازه میدهید که در مواقع نیاز به کاربران پیامک ارسال کند،به عنوان مثال لاگین دو عامله یکی از این موارد است،لازم به توضیح است سامانه تا زمانی پیامک ارسال می کند که شما اعتبار کافی داشته باشید.

  5. ارتباط بر خط

    اگر این گذینه فعال باشد،شما به زیر سیستم اجازه میدهید از ارتباطات لحظه ای بهرمند شود، به عنوان مثال چت درون سازمانی یک ارتباط آنلاین است و اگر این گذینه فعال نباشد، کلیه ارتباطات آنلاین را برای کاربران خود غیر فعال کرده اید. لازم به توضیح است فعال بودن این گذینه پروسسور شما را بیشتر فعال میکند.

  6. وضعیت کلی

    اگر این گذینه فعال باشد زیر سیستم فعال خواهد بود در غیر این صورت زیر سیستم غیر فعال می شود و هیچ ارتباط یا تراکنشی در زیر سیستم صورت نمی گیرد.

  7. کد پشتیبان

    کد پشتیبان در راهنمای دیگری توضیح داده شده است.(مشاهده راهنما)

  8. ایجاد پشتیبان

    با کلیک بر روی این گذینه سیستم به صورت اتوماتیک از اطلاعات شما فایل پشتیبان تهیه می کند و در محلی در سرور شما ذخیره میکند.

  9. دانلود آخرین فایل پشتیبانی

    با کلیک بر روی این فایل آخرین فایل پشتیبان که توسط سیستم ایجاد شده است را می توانید دانلود کنید.

  10. بارگذاری فایل پشتیبان

    ممکن است شما یک فایل پشتیبانی از قبل داشته باشید و بخواهید مجدد آن را بارگذاری نمایید، توسط این گذینه این امکان برای شما فرآهم می شود.

  11. زمان ایجاد زیر سیستم

    این عدد زمان دقیق ایجاد این زیر سیستم را به شما نشان میدهد، که به فرمت زیر است
    نقطه زمانی 3:30+ صبح یا عصر (AM/PM) ثانیه:دقیقه:ساعت روز/ماه/سال
    به طور کلی فرمت تاریخ به شکل زیر است
    yyyy/MM/dd hh:mm:ss SSS Z


ماژول ها در اتوماسیون اداری تحت وب

تب ماژول ها برای دو منظور ایجاد شده است

  1. بروز رسانی ماژول های گذشته
  2. نصب ماژول های جدید که نیازمند آن هستید.


یک اتوماسیون اداری تحت وب ممکن است امکانات زیادی داشته باشد که شما همه آنها را نیاز نداشته باشید به همین خاطر در این قسمت می توانید هر ماژولی که نیازماند آن بودید را به راحتی نصب نمایید.

ماژول ها پس از نصب یا بروز رسانی به صورت همزمان برای همه زیر سیستم ها نصب یا بروز رسانی می شود و نیازی نیست به صورت مجزا شما نصب نمایید.

نکته بسیار مهم و حیاطی این است که برای عدم بروز مشکل در سامانه بهتر است حتما تمام ماژول های خود را بروز رسانی نمایید و در صورت عدم بروز رسانی ممکن است اطلاعات شما دچار اختلال شود که مسئولیت این اختلال بر عهده شماست.

صفحه فوق از چند قسمت تشکیل شده است.

  1. پنل پشتیبانی
    شما در زیر سیستم های خود کد پشتیبانی را ایجاد کرده اید و در این قسمت به شما میزان اعتبار را نشان میدهد، شما می توانید انتخاب کنید که از اعتبار کدام کد پشتیبانی سامانه شما بروز رسانی شود.

  2. ماژول های توسعه
    ما تلاش کرده ایم که استاندارد های بین المللی جهان بر پایه Iso را در زمینه های مختلف جمع آوری نماییم و بر اساس این استاندارد ها ماژول های کاربردی طراحی نماییم. شما در این قسمت میتوانید ماژول های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در اتوماسیون اداری خود نصب نمایید.
    لازم به توضیح است یک ماژول ممکن است پیشنیاز داشته باشد که قبل از نصب باید ابتدا پیشنیاز آن را نصب نمایید.
    به عنوان مثال برای نصب ماژول جمع آوری اطلاعات ابتدا باید ماژول HRM و سپس ماژول ACM را نصب نمایید.

    جهت تهیه نصب هر ماژول شما باید مبلغی را پرداخت نمایید که این مبلغ از حساب پنل پشتیبانی ( کد پشتیبانی )که انتخاب کرده اید کم می شود

  3. ماژول های شما
    این قسمت ماژول هایی که شما قبلا نصب کرده اید را نشان می دهد، ممکن است شما نیازمند آن باشید که ماژول های خود را به روز رسانی کنید که در این صورت خود سامانه به شما اطلاع می دهد.


شما می توانید از طریق لینک زیر لیست تمام ماژول ها را مشاهده نمایید
(لیست ماژول های موجود)

کلمات کلیدی استفاده شده

اتوماسیون اداری تحت وب -